سبک های ماساژ – ماساژ شمع

ماساژ شمع : این سبک از ماساژ جز ماساژهای VIP میباشد که در آن از شمع های گیاهی مخصوص ماساژ استفاده میشود و خاصیت لایه برداری پوست و بسته شدن منافذ منفی پوست را دارد. دمای این شمع ها، به دلیل نداشتن پارافین، سه درجه از دمای بدن بیشتر میشود که هیچ آسیبی به پوست نمیزند و با خیال راحت میتوان استفاده کرد.

این ماساژ از ماساژ تایلندی سرچشمه می گیرد و قرن هاست که به منظور کاهش خستگی روحی و جسمی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماساژ اثر مثبت و آرامش بخشی بر بدن و ذهن دارد ، و همچنین نوعی مراقبت از پوست هم محسوب میشود. این ماساژ با روشن کردن شمع انجام می شود ، که سپس تبدیل به تولید یک روغن گرم و معطر می شود. سپس این موم به آرامی به پوست مالیده می شود. برای انجام این سبک ماساژ ، از شمع های با کیفیت بالا که مخصوص ماساژ طراحی شده است استفاده می شود.

لطفا مقاله ماساژ رفلکسولوژی ما را مطالعه نمایید

در این نوع ماساژ ، روغن ها با حرکات ملایم و صاف به پوست مالیده می شوند. میکروسیرکولاسیون با مالیدن روغن به پوست بهبود می یابد. هدف درمان این است که شما را کاملاً آرام کند و حواس شما را بیدار کند. فضایی آرامش بخش در اطراف منطقه ماساژ با روغن معطر ایجاد می شود تا تجربه ماساژ را افزایش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *