ماساژ سوئدی و ماساژ سر و صورت

ماساژ سوئدی :

اولین روش ماساژ مدرن در غرب است و برای کسانی که نخستین بار ماساژ را تجربه میکنند بسیار مناسب است. در ماساژ سوئدی، ماساژیست با حرکات کششی، فشاری و لرزشی و اعمال تکنیکهای دورانی، زیگزاگی و ضربه ای را با هدف افزایش اکسیژن موجود در خون و دفع سموم از عضلات به سمت قلب اعمال مینماید.

ماساژ سوئدی یک ماساژ درمانی کل بدن است که از طریق بافت های نرم و ماهیچه ها ،به بازسازی سلامتی جسمانی کمک می کند و یک اثر آرام بخش و متعادل کننده بر سیستم عصبی ایجاد می کند.

ماساژ سوئدی که برای تسکین ماهیچه های سفت و افزایش آرامش بدنی شناخته شده است ، مزایای دیگری نیز برای سلامتی دارد ، از جمله: کاهش فشار عضلانی با دفع سموم و بهبود گردش خون .همچنین جریان ضربه در سراسر بدن، باعث کمک به حفظ انعطاف پذیری رباط ها و تاندون ها و بهبود دامنه حرکتی میشود. کاهش استرس روحی و جسمی و تسکین کمردرد و دردهای مزمن از دیگر فواید این ماساژ است.

شما در آموزشگاه ماساژ انگشتان شفابخش ، بهترین و مدرن ترین روش های ماساژ را فرا خواهید گرفت. بعد از مطالعه این مقاله، میتوانید مقاله ” ماساژ سنگ داغ را ” نیز مطالعه نمایید.

ماساژ سر و صورت :

این ماساژ باعث از بین رفتن استرس و سردرد میشود و با از بین بردن اسپاسم صورت و افزایش گردش خون در سر و صورت باعث تولید اندرفین شده و آرامش رو به ارمغان می آورد.

1 دیدگاه دربارهٔ «ماساژ سوئدی و ماساژ سر و صورت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *